Monday, December 7, 2009

Liverpool Fan Club






Saya terima order ni dr seorang kakak di taman perumahan saya, Kak Yati untuk pertunangan anaknya...lupa lak saya tanya namanya! sorry yek..walaubagaimanapun tahniah saya ucapkan dan selamat bertunang....katanya tunangan anaknya org jauh sebab tu suruh saya buatkan cc fondant supaya senang dan selamat dibawa...memangpun!  Kak Yati ni rasanya memang suka bola sbb tu jugalah dia suruh saya buat cc tema bola (dia yg bersemangat dan berkobar2, lebih dr tuan punya badan yang nak bertunang), eloklah tu sekepala, cuma mak mentua dan bakal menantu x sama team je....jenuh juga berebut channel ni..he, he...xpelah apa2 pun ni lah dia hasil tempahannya tempoh hari...sebenarnya lama gak saya fikirkan nak buat camna tapi sebab kak Yati dah bagi mcm2 idea (siap no jersi lagi) so kuranglah sikit homework saya...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails