Friday, September 25, 2009

Selamat Hari Raya Eidulfitri!

Salam,

Di kesempatan ini saya mengucapkan Selamat Hari Raya Eidulfitri kepada semua rakan taulan, keluarga, dan kenalan serta mohon maaf zahir dan batin dari saya sekeluarga....

Lama juga saya tidak meng'update' blog ini ...about one month and 3 days (to be exact!).  Not that I've been busy but time doesn't permit.  Now that i hve the time plus the PC all to myself emmmm apa lagi!.....How was Raya for everyone?  Hope everything went well as planned, so as mine...a day before Raya I went back to my parent's house in Cheras where my brothers and sisters are .. (laa....ingatkan jauh sesangat! Kajang - Cheras!)  We all 'gotong royong' masak rendang (both chicken and beef) and the ketupat (anyam sendiri k! malangnya saya sorang je yg tau menganyam, so lambat lah siapnya). 1st day Raya, setelah beraya dgn abg sulongnya suami di Kajang, kami menziarahi pusara mak dan saudara mara yang telah pergi dahulu mengadap Ilahi, di Langat. Dan setelah beraya bersama mak-mak saudara dan kakak2 di sekitar Langat, Kg Pandan, dan Gombak barulah kami pulang ke kampung di Rembau.

Sayangnya saya xsempat nak download gambar lagi....so next entry I'll post the photos k....bukan gambo raya, gambo cookies yg saya buat untuk tempahan Raya... so till next time...c ya..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails