Saturday, August 22, 2009

Ramadhan Al-Mubarak

Assalamualaikum w.r.b

Bersempena kedatangan bulan Ramadhan yang mulia ini, rasanya belum terlambat untuk saya ucapkan Selamat Berpuasa kepada semua saudara mara, sahabat handai, rakan taulan, dan pelanggan2 yang saya hormati, tidak lupa mohon maaf zahir & batin....andai ada kekhilafan diri..Semoga amalan kita terus bertambah dari segala segi ...khusyuk dan lebih berisi.!

Dan sempena bulan ramadhan yang mulia, ramai sungguh yang berlumba-lumba untuk bersedeqah...tidak ketinggalan lah satu2nya adik perempuan saya....Siti..dan bagusnya dia order (dlm pada tu tak lupa gak dia dtg tlg saya) dari kakak nya cupcake untuk dijamu kepada rakan2 pejabat...Siti cuma nak yang simple dn sedap...so she orderd choc moist cupcake with ganache...plus some with buttercream.  Inilah gambar yg sempat saya ambil...


Also my youngest brother, Azmi pun xketinggalan, dia pun nak sedeqah jugak, so baked him strawberry cheesecake untuk dibawa ke off...Both brother and sister said, officemate sume suka dan enjoy makan cc dan cheesecake.....seedapp! Alhamdullillah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails