Saturday, July 10, 2010

Bunga-bunga Mekar

Saya terima order ni dr seorang adik di off saya..sebenarnya dulu satu office tp skrg dia dah bertukar ke bahagian lain..Mira namanya....cantik manis orangnya (tp sorry ek Mira akak tak dpt gi wedding ari tu....Selamat Pengantin Baru buat Mira dan Rahman, semoga kekal hingga ke syurga...Amin).



Dan ini pula order yang diterima melalui jiran saya untuk jiran juga, almaklumlah saya selalu tak ada di rumah.  Syukur saya ada jiran sebaik Niza (yg selalu memberi kan saya order dr jiran-jiran lain, terima kasih banyak ya Niza.  Oh ya Niza ni pula adalah tauke kuih talam...emm sedap kalau nak order bolehlah hubungi saya..) Saya hanya diberitahu warna temanya adalah hijau, jadi inilah hasilnya...(by the way Ita adalah jiran yang empunya cc ini.....thx a lot Ita)



Dan entah kenapa hari tu teringin sangat nak makan pulut kuning, jadi saya pun cuba-cuba lah membuatnya, melalui resipi dari blog Mat Gebu dan rendangnya resipi arwahyarhamah bonda saya...emm puas hati dapat makan pulut kuning....jemput semua..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails