Tuesday, August 3, 2010

Kembang Setaman

Itulah perasaan saya sewaktu berjaya menyudahkan bunga-bunga ini.......bukan senang tau! sakit segala tulang belulang dan belikat nih....hu..hu...sampai migrain dibuatnya!  walaubagaimanapun, seperti yang saya kata kan tadi, kembang dan berbunga-bunga hati bila melihat jambangan bunga yang kembang indah ini........terima kasih pada sifu saya kali ini, Kak Jun dari Cupcakekasih....'Kekanda Jun, terima kasih kerana sudi menurunkan ilmu kepada saya dan melayan 'gangguan2' dr saya (segala mcm sms dan call!, almaklum la sy ni tgh teruja!) .hu hu'...so now let us enjoy the photo k....


Amongst the flowers are Peony, roses, morph orchid, cymbidium orchid, petunia, winter jasmine, freesia and daisy

From front peony, rose and carnation

A closer look

My sifu & I

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails