Sunday, December 19, 2010

Hantaran dan Hantaran....

Salam, kali ni kita tengok hantaran pulak ya....yes, this time the flowers are all hand made by mieteescakes....emm alhamdulillah berjaya juga akhirnya!


Bunga peony, rose dan carnation dr gumpaste ni saya buat seminggu sebelum dan kemudian dikeringkan.  Kek ni ditempah oleh kawan saya Lina, dah banyak dah kek yang Lina tempah dr saya, dan yang ini adalah hantaran tunang untuk adik iparnya....selamat bertunang dan semoga sampai ke jinjang pelamin....amin. 


Hah, bunga rose ribbon ni pulak adalah hasil kerja anak dara kedua saya, emm alhamdulillah dah boleh harap kedua-duanya, seorang boleh buat figurin dan seorang lagi boleh buat bunga, masing2 ada kelebihan dan kekurangan, seperti yang saya katakan kepada mereka.  Kek ini ditempah oleh seorang cikgu di sekolah anak2 saya, Cikgu Shiha......terima kasih banyak ya Cikgu (Cikgu ni terus je tempah kek birthday untuk anaknya bulan Januari nanti....alhamdulillah rezki mendatang, terima kasih sekali lagi ya Cikgu..)



Kek cawan ni pula adalah tempahan dr seorang adik di pejabat, untuk pertunangan juga....nun jauh di Kedah! Kek ni diambil pada hari Rabu dan seperti yang dikhabarkan kepada saya, alhamdulillah semuanya selamat hinggalah ke hari pertunangannya, Sabtu.



Dan ini adalah tempahan dari kawan cik abang untuk adik iparnya yang juga melangsungkan pertunangan.  Terima kasih kepada Imah ya...(isteri kwn hubby).  Sehingga jumpa lagi di lain entry ya...assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails